معرفی عربی جامع انسانی خیلی سبز

معرفی جدید ترین و بهترین کتاب های کمک درسی

معرفی عربی جامع انسانی خیلی سبز

۸۹ بازديد

معرفی کتاب تست عربی جامع انسانی خیلی سبز 


ترتیب و نگارش فصل های کتاب عربی جامع انسانی تست خیلی سبز طبق کتاب درسی است. در ابتدای هر درس ما با درسنامه روبرو هستیم که ابتدا قوانین را توضیح می دهد. همانطور که گفته شد ، زبان نوشتاری در درسنامهs صمیمی است و به زبان ساده با مثال توضیح داده می شود. توضیحات بسیار جامع و کامل است و به مثالها و جملات موجود در کتاب درسی محدود نمی شود و دانش آموزان در پایان هر بخش تسلط کافی خواهند داشت.

 

نمونه های آزمایشی که در درسنامه ها قرار گرفته اند به خوبی انتخاب شده و برای تمرینات اولیه مناسب هستند. عناوینی مانند "لحظه" یا "پرانتز باز" حاوی نکات اضافی برای پاسخ دادن به آزمون ها است و برخی از آنها به مطالبی فراتر از کتاب درسی اشاره دارند. همانطور که می دانیم ، تغییراتی در کتاب درسی جدید ایجاد شده و برخی از قسمتهای کتاب از طرح سوال منع شده اند. در درسنامهs کتاب عربی جامع انسانی تست خیلی سبز ، هر آنچه که کتاب با آن سرو کار دارد نوشته شده است. اما همچنین حاوی مطالبی است که در کتاب ذکر نشده است.

 

به عنوان مثال ، در درس چهارم انسان دهم عربی ، که به افعال سه گانه بیشتر و بیشتر مربوط می شود ، ذکر معانی فصول به عنوان یکی از اهداف کتاب در نظر گرفته نشده است ، اما در درسنامه بحث شده است ، یا در درس هفتم ، تبدیل جمله ای با فعل معلوم به ناشناخته و بالعکس در کتاب ذکر نشده است ، اما در بخش "براکت های باز" درسنامه بحث شده است. نکات ترجمه برای هر درس نیز در بخش "فن ترجمه" ارائه شده است. به طور کلی ، درسنامه ها کامل هستند و می توان گفت که کتاب عربی جامع انسانی تست خیلی سبز درسنامه خوبی دارد و برای همه دانشجویان در هر سطح مناسب است. کلمات هر درس و کلمات مترادف و متناقض نیز در قسمت ترجمه آورده شده است.

 ویژگی کتاب عربی جامع انسانی خیلی سبز

در عربی جامع انسانی تست خیلی سبز ، سوالات چهار گزینه ای در هر درس شامل سوالات واژگان ، ترجمه ، تست های مفهومی ، قوانین و درک مطلب است. سطح سوالات واژگان در این کتاب بالا است و مهارت های ترجمه خوبی و نحوه استفاده از کلمات را به دانش آموزان می آموزد. تعداد آنها نیز مناسب است. سوالات ترجمه به تعداد زیادی طراحی شده اند که همان تست های کتبی اولیه و سپس تست های کنکور هستند. ترکیب سوالات نوشتاری و کنکور یکی از ویژگی های بسیار خوب کتاب عربی جامع انسانی تست خیلی سبز است. تست های ترجمه شامل تمام نکات موجود در درسنامه ها هستند و انواع مختلفی از سوالات نیز آورده شده است.

 

در برخی از تست های مفهومی از جملات کتاب درسی نیز استفاده شده است. سرانجام ، سوالات چهار گزینه ای وجود دارد. تست های این بخش نیز به تعداد خوب آورده شده و تست های اولیه ساده تر در نظر گرفته شده اند. سطح سوالات این بخش ساده ، متوسط ​​و سخت است. این آزمون ها شامل تمام نقاط داخل درسنامهs است. یک نکته عالی در مورد سوالات مربوط به قانون کتاب درسی عربی جامع انسانی تست خیلی سبز این است که یک ستاره در کنار تست هایی که برای محتوای فوق برنامه طراحی شده اند ، قرار دهید و دانش آموزان می توانند در آزمون های فوق برنامه شرکت کنند. سوالات دیگر را بشناسید ، و همانطور که گفتیم ، شرح این آزمونها در درسنامهs آورده شده است.

 

در هر درس تعدادی متن برای قسمت درک مطلب نوشته شده است که در سطح کنکور نوشته شده است. سوالات قسمت قوانین و متون درک مطلب ، مانند ترجمه ، شامل آزمون های کتبی و کنکور است. در پایان کتاب عربی جامع خیلی سبز چند تست ترجمه و ترجمه آورده شده است. البته می دانیم که کتاب درسی جدید طرح سوال با موضوع تفسیر را منع کرده است ، اما بنا بر احتیاط در این کتاب آمده است. پاسخ تشریحی نیز کامل است.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.